44Засоби масової інформації-розповсюджувачі реклами, незалежно від форми власності, зобов’язані розміщувати соціальну рекламу державних органів та органів місцевого самоврядування, громадських організацій безкоштовно в обсязі не менше 5% ефірного часу, друкованої площі, відведених для реклами. З такою пропозицією виступив народний депутат Ігор Васюник, зареєструвавши законопроект №3642 «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» щодо врегулювання розміщення внутрішньої реклами, реклами на транспорті та соціальної реклами».

Діюча норма Закону про рекламу передбачає обов’язок щодо розміщення соціальної реклами лише для тих ЗМІ, діяльність яких повністю або частково фінансується з державного або місцевих бюджетів.

Проект також передбачає, що ЗМІ зобов’язані надавати пільги при розміщенні соціальної реклами, замовником якої є заклади  освіти, культури, охорони здоров’я, які утримуються за  рахунок державного або місцевих бюджетів, а також благодійні організації.

Окрім того, згідно з ініціативою нардепа розміщення внутрішньої реклами та реклами на транспорті погоджується лише з власником місця її розташування або з уповноваженою ним особою / власниками об’єктів транспорту на підставі типових правил, що затверджуються Кабінетом Міністрів України. Діючі норми не містить вимог щодо типових правил.