The_New_York_TimesВидання прагне перетворити якомога більшу кількість звичайних відвідувачів на передплатників.

Зараз сайт відвідують близько 40 млн. читачів з усього світу – таку цифру назвав Пол Смурль, віце-президент NYT з платних сервісів, на конференції Digital Media Europe у Лондоні. Тому менеджмент газети міркує над тим, як монетизувати цю аудиторію (у вільному доступі на сайті можна переглянути обмежену кількість публікацій).

Передплата на всі ресурси сайту коштує 35 доларів за 4 тижні. В інтерв’ю для Journalism.co.uk Смурл відзначив, що компанія розглядає проекти передплати, приміром, за 10 доларів. Однак, звичайно, за таку ціну користувач матиме доступ лише до частини цифрового контенту.

Відповідаючи на питання, який головний урок винесли у The New York Times за два роки платного доступу, Смурл сказав – «ми повинні були зробити це раніше».

Зараз сайт має 640 тис. передплатників лише цифрової версії, плюс 900 тис. передплатників і електронної і друкованої версії. Таким чином, 1,7 млн. користувачів платять за електронний контент.

На сайті зараз зареєстровано близько 10 млн. користувачів, з моменту впровадження платного доступу у 2011 році кількість користувачів скоротилась у США на 10-15%, а у світі – на 5-10%.