777_100812 із 20 найбільш впливових американських газет ввели платний доступ до своїх сайтів, або оголосили про намір зробити це у найближчому майбутньому, підкреслюється у дослідженні Paid Content.

Усього, за даними Paid Content, платними свої сайти зробили декілька сотень американських газет.

Спочатку, відзначають дослідники, платну систему вводили переважно невеликі або регіональні видання.

Однак після того як The New York Times вдалося зацікавити значну кількість передплатників після введення у березні 2011 року paywall-системи, ситуація змінилася. За останній рік про намір зробити свої сайти платними оголосили 6 впливових американських газет – The Los Angeles Times, The Washington Post, The Chicago Tribune, The Houston Chronicle, The Philadelphia Inquirer і The Orange County Register.

333_32 333_32

При цьому The New York Times продовжує експериментувати із впровадженням нових бізнес-моделей. Так, у березні 2013 року видання оголосило американським користувачам про можливість безкоштовно читати до 15 матеріалів на день у кав’ярнях Starbucks.

Інфографіка Paid Content демонструє, що серед трійки найбільш впливових американських газет безкоштовний доступ до свого сайту надає лише USA Today, наклад якої поступається лише The Wall Street Journal.