new_york_timesГазета The New York Times більше не розраховує на прибутки від реклами. За третій квартал видання не дорахувалось 35 мільйонів доларів. Інформацію про це опублікувала мережа Gawker.

За фінансовими результатами третього кварталу New York Times Media Group, до якої входять газети New York Times та The International Herald Tribune, прибутки від продажів склали 175,2 мільйони доларів, тоді як реалізація рекламних площ принесла всього 164,5 мільйонів доларів.

Нині керівнитво газети дійшло висновку, що продаж рекламних оголошень — вже не актуальний спосіб заробітку грошей для друкованих ЗМІ. На такі висновки наштовхують і фінансові результати минулого року, коли рекламодавці «не додали» до бюджету близько 100 мільйонів доларів.

Внаслідок кризи рекламний ринок США перебуває у стагнації, відтак, на думку експертів, рентабельність видань, зокрема і тиражної New York Times, більшою мірою забезпечують читачі, аніж рекламодавці.

Щоб втриматися на ринку, New York Times активно скорочує видатки. Як повідомлялось раніше, до кінця 2009 року редакція планує звільнити 100 співробітників відділу новин — 8 відсотків від загальної кількості працівників підрозділу.

Источник: Телекритика